Subject: FW: T16155 km 9,412 Punase silla rekonstrueerimise OJV - täitmistagatis ja kinnituskirja küsimine
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Thu, 2 Jan 2025 13:44:38 +0200

From: Kaido Liik <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, January 2, 2025 12:03 PM
To: Kalmer Helgand <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: T16155 km 9,412 Punase silla rekonstrueerimise OJV - täitmistagatis 
ja kinnituskirja küsimine

Tere

Viastark OÜ on lõpetanud „Riigitee 16155 Silla‒Jädivere km 9,412 Punase 
silla rekonstrueerimise“ lepingujärgsed kohustused. Vastavalt 
käsunduslepingu nr 3.2-3/24/539-1 punkt 6.7. esitame nõude täitmistagatise 
osaliseks tagastamiseks 50% ulatuses.

Palume ka Tellija kinnituskirja teostatud töö kohta, kus oleks välja toodud 
inseneri meeskond, OJV lepingu kogumaksumus, teenuse osutamise periood, 
projekti põhinäitajad (silla pikkus on 13,2 m (avaga 11,6 m)) ning 
ehitustööde kogumaksumus ilma käibemaksuta.

Lugupidamisega,

Kaido Liik

Taristuehituse insener

+372 5019729

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.viastark.ee/> www.viastark.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.